Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:39 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

POINT !!!

HVEM HAR JEG FÅET POINT FRA !!!!!! ca. 1000
Avatar billede fcs Novice
12. december 2000 - 01:39 #1
øhhh??? Hvad mener du?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. december 2000 - 01:40 #2
Åbenbart at han har fået 1000 point for nothing out of the blue !?
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:41 #3
tdaugaard...hvad SKER der...?? enten er det for de banner som jeg har lavet..kigger efter ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. december 2000 - 01:42 #4
*G* det kunne måske være ..
Avatar billede fcs Novice
12. december 2000 - 01:43 #5
tdaugaard>> Sover du aldrig? Det er enten det eller også har du præcis samme døgnrytme som mig og er på eksperten samme tidspunkter som mig???

Faktisk tror jeg at du er den første omvendte snyder her på eksperten. Du har et brugernavn, men er to brugere - derfor kan du svare på spørgsmål døgnet rundt, da du/I arbejder i skiftehold!!! ;-)
Avatar billede dreadworg Nybegynder
12. december 2000 - 01:45 #6
ROTFL
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. december 2000 - 01:46 #7
fcs:> *LO* nope .. næsten aldrig .. jo .. jeg sover for det meste 8-14 timer af gangen .. er så vågen i 24-48 timer ;-)

Yup .. jeg er schizo .. jeg skiftede her kl. 12 midnat ... *LÅÅL*
Avatar billede jumper Nybegynder
12. december 2000 - 01:47 #8
okay, kig på http://www.eksperten.dk/spm/37902

Det bliver nok en kort fornøjelse med de ~1000 point...

/Thor
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:48 #9
ja, men der er 1802 point...og jeg fik kun ca. 987 point, hvor kan man se hvor mange point man har fået ???
Avatar billede jumper Nybegynder
12. december 2000 - 01:49 #10
Inde i spørgsmålet ;)

/Thor
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:49 #11
men tror du selv jeg får noget ud af de point jeg har fået ??
Avatar billede jumper Nybegynder
12. december 2000 - 01:49 #12
902 point, for at være præcis..

/Thor
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:49 #13
jeg har kigget kunne ik se hvor ??
Avatar billede jumper Nybegynder
12. december 2000 - 01:50 #14
For at være ærlig: Nææh...

Admin sletter jo brugeren og spørgsmålet så snart han kommer \"på arbejde\", og dermed ryger point\'ene nok også...

/Thor
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:50 #15
Der er intet sjovt i at komme højt op hvis man ikke selv har tjent pointene. som tdaugaard siger...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. december 2000 - 01:51 #16
jumper:> jeg tror ikke pointene ryger fordi brugeren bliver slettet !?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. december 2000 - 01:51 #17
okay:> nope ..
Avatar billede fcs Novice
12. december 2000 - 01:52 #18
Det er måske den type  point man bør give tilbage af rent principielle årsager. Se http://www.eksperten.dk/spm/37874 Det er hvad jeg har valgt at gøre ved de point jeg modtager fra sådanne spørgsmål. Der er ingen tvang, men det er det jeg mener er rigtigst at gøre. Så kan vi holde den inflation der er gået i ekspertens point lidt nede og måske skabe en ny trend omkring korrekt opførsel.
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:52 #19
Jumper..det er sket med Tdaugaard, men admin tog ik hans point...men jeg er sådan set også ligeglad med det !! jeg vil gerne oppe på top10 med selv tjent point..
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:55 #20
Accepteret svar fra andreas_admin
Point : 401
11/12 2000 17:44:09    fcs>> Jeg synes det er en nobel handling, men for mig at se, er det fair nok at beholde de point. Det må du selv afgøre, EFTERSOM ANDRE HAR BEHOLDT LIGNENDE POINT ;)
Avatar billede fcs Novice
12. december 2000 - 01:56 #21
Ja, men jeg afleverede de point fordi JEG synes det var det mest rigtige at gøre. Det er naturligvis op til en selv!
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:56 #22
admin, skal lave sådan en funktion, at man kan slette point...selvom man ik er admin !! eller hvad ??
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:57 #23
og hvordan vidste du at det var den SPM, der udleverede pointene til os...

og hvad med de andre, hvem fik resten af pointene ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. december 2000 - 01:57 #24
okay:> admin har nok ikke set min spm. endnu ..
Avatar billede jumper Nybegynder
12. december 2000 - 01:57 #25
tdaugaard, jeg vil da håbe at point\'ene ryger! (undskyld okay), ellers kan det vel være komplet ligegyldigt med point og besvarede spørgsmål som en målestok for ens kunnen og viden herinde.
Point og besvarede spørgsmål er også hvad Admin jo vil profilere deres nye Job sektion på, da den netop dermed vil adskille sig væsentligt fra andre Job-sites ved at kunne påpege brugerens styrker og reelle kunnen.

/Thor
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 01:59 #26
DER skulle værre mere admin....hvorfor er der KUN 2 admin her...der skal værre en afstemmening, ellers kunne han se hvem der har været herinde MEST !!
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. december 2000 - 02:12 #27
Så kloge ord td kommer med \"Der er intet sjovt i at komme højt op hvis man ikke selv har tjent pointene\" ;o)
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 02:13 #28
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
12. december 2000 - 09:31 #29
Spm. samt brugeren \"fucker\" er slettet. Såfremt du vil gøre som andre af de noble, synes jeg du skal afgive de point, da de ikke er retvisende for et eller flere svar som er givet.