Avatar billede beiv Nybegynder
24. juli 2003 - 13:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Downloadet stationary brevpapir i Outlook Express

Mit problem er, når jeg downloader stationry fra nettet, så når jeg vil åbne en med evt. svævende blomster eller lign., så er der ikke billede på, men der er kun et x og ellers bare en firkant.
Dette kan også ske, når jeg er inde på en hjemmeside, så kan jeg ikke se billedet, hvad er der galt, eller hvad gør jeg forkert??
Jeg håber, at der er nogle, der kan hjælpe mig.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. juli 2003 - 13:44 #1
Måske har du under Funktioner - Internetindstillinger - Avanceret ikke tilladt billeder, og derfor kan du ikke få dem frem.
Avatar billede beiv Nybegynder
24. juli 2003 - 14:27 #2
Til aovergaard - har checket, er tilladt, desværre var det ikke det, der var galt.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. juli 2003 - 15:22 #3
Prøv at sænke din sikkerhed til mellemlav. Husk når du ikke lige skal bruge det at sætte sikkerheden op igen
Avatar billede beiv Nybegynder
24. juli 2003 - 15:40 #4
Den er på mellem aovergaard, så heller ikke det er problemet
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. juli 2003 - 18:50 #5
Nu kommer der så lidt mere til afprøvning hvad med Active X normalt har man jo ikke tilladt ret meget her, men det kunne faktisk godt være din løsning. Du finder det samme sted, Fanebladet sikkerhed og brugerdefineret.

Øv at alt det andet ikke har virket indtil nu
Avatar billede beiv Nybegynder
24. juli 2003 - 19:54 #6
Jeg må sige, at du gør dig umage, jeg har været inde og ændre, men desværre igen, ikke det der var problemet.
Avatar billede klojs Nybegynder
19. august 2003 - 20:38 #7
Er det ligemeget hvor du downloader brevpapir fra ? Eller er det kun de enkelte fra samme side du ikke kan se ?

Kan du se billederne oppe på nettet hvor du DL fra ? Hvis ikke er det siden der er noget galt med og du kan ikke gøre noget.

Hvis du kan se billederne deroppe, kunne du måske prøve at gemme det på en anden måde. Evt. ved at højreklikke og "Gem destination...."

HVor DL'er du fra, så kan jeg da prøve om jeg kan.
Avatar billede beiv Nybegynder
19. august 2003 - 20:52 #8
Det er på forskellige sider og jeg har prøvet at gemme destination også, men du må meget gerne prøve på denne side, f.eks. 2. række nr. 3 fra oven, den har jeg prøvet at DL, og det er bare x'er der er på siden når den er DL.
På forhånd tak.
http://www.sherryscorner.net/Floral.html
Avatar billede klojs Nybegynder
20. august 2003 - 03:02 #9
Nu har jeg siddet og leget med det i 2 timer, og jeg kan simpelthen ikke greje den. Jeg har taget 3 ned fra den side, og jeg er sikker på at det bare er en finesse. Jeg har for hvert billede skulle gemme 4 filer - 2 gif, 1 HTML og 1 Midi fil. Hver af filerne indeholder hver sin del af brevpapiret, og så skal de 4 filer jo sættes sammen så man har hele brevpapiret på een gang.

Jeg får også de røde krydser på flere af dem, men det er som regel fordi billedet mangler i den fil. Billedet er nemlig i en af de andre filer.

Hvordan man "sætter dem sammen" det kan jeg ikke greje. Jeg håber dog at der en venlig sjæl der ved det.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. august 2003 - 10:49 #10
Og jeg er bange for at når du har alle de rette indstillinger, så må det være dit styresystem som er lidt ude af takten. Du kan rep. dit OS ikke formatere bare reparere så skulle det forhåbentlig gå i orden af sig selv.
Du kan jo i første omgang prøve at reparere dit Outlook Express og virker det ikke så reparere Windows. Husk at tage backup af dine konti, adresse, samt de breve du ikke ønsker skal forsvinde. De skulle gerne blive stående når du kun vælger en rep. men for at være på den sikre side, det ville være for ærgerligt hvis det forsvandt.
Avatar billede sjmaden Nybegynder
02. oktober 2003 - 13:52 #11
Jeg har set det før, når man opgraderer sin IE, og der opstår fejl under opgraderingen/overførslen af filerne kan dette ske. Prøv at køre update igen.
Avatar billede beiv Nybegynder
02. oktober 2003 - 14:55 #12
Jeg siger panelet mange tak for Jeres store hjælp, jeg har accepteret aovergaards svar, da hans svar var det der hjalp mig bedst - TAK
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. oktober 2003 - 15:03 #13
Jeg takker for point:)