Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
19. juli 2003 - 17:13 Der er 18 kommentarer

Program til T310

Jeg ved der findes et program til Siemens der hedder Vissie, hvor man kan lave sine egne logoer etc til mobilen. Jeg leder efter et program der kan noget lignende til min Sony Ericsson T310. Jeg vil gerne kunne redigere mine billeder og lyde med programmet, så jeg ikke skal åbne hvert bilede og slette det, hvis det er det jeg vil: så jeg kan markere flere og slette! Gå ind i mobilen fra min pc!
Findes der et sådan program??
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 17:20 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 17:21 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 17:22 #3
Husk lige dine gamle spørgsmål :)

Håber du lige gider give feedback i dem eller lukke dem

Ha en god dag
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
19. juli 2003 - 17:24 #4
lrd>> http://www.softnews.ro/public/cat/10/19/10-19-29.shtml - ja det er det program til siemens, men jeg leder efter et til Sony Ericsson!
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 17:25 #5
Sikker på det ikke virker til den oz?
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 17:26 #6
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
19. juli 2003 - 17:40 #7
LRD>> nope det virker ikke til min, kun siemens.
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
19. juli 2003 - 17:41 #8
LRD>> Har klikket ind på http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=VisSie+&meta= og det er ikke det jeg leder efter desværre!
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 17:41 #9
Tror ikke det fåes til Sony
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
19. juli 2003 - 17:43 #10
LRD>> Hmm ved det ikke, men kunne være godt hvis det gjorde!
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 17:44 #11
Har lige snakket med en ven der er tlf freak og han mener det ikke findes til andre end siemens. men igen er jo ikke sikker på han ved alt :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 17:55 #12
Kan intet finde!

Så kan kun komme til resultatet at det ikke findes. Men jeg finder jo heller ikke alt på nettet :-)

Ha en god aften
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 07:31 #13
feedback tid måske!? :-)
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
22. juli 2003 - 09:45 #14
Jeg synes ikke der er nogen grund til at svare tilbage på det du har skrevet, derfor har jeg intet skrevet!
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 11:54 #15
Du kunne jo lukke hvis programmer ikke findes
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 00:03 #16
Få nu venligst givet lyd her!
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
30. juli 2003 - 09:07 #17
LRD>> Jeg ved ikke hvor meget til du bruger her inde, men jeg bruger ufattelig lidt tid her inde. Siden hvornår er det blevet et krav, at man skal svare tilbage inden for en vis tidsgrænse... du må meget undskylde... men jeg bruger ikke så meget tid her inde!!!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 09:08 #18
Nej bare rolig jeg var bare nysgerrig efter hvordan det gik med problemet