Avatar billede gennie Nybegynder
19. juli 2003 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsgrupper hos ekstern udbyder

Jeg har netop skiftet internetudbyder. Min nye udbyder giver høj hastighed til lav pris, men har til gengæld IKKE en newsserver.

Kan nogen anbefale en newsudbyder?? Selvom mit abbonnement hos TDC ikke er udløbet kan jeg ikke hente news med andet end min langsomme ADSL linie :(
Avatar billede mads.f Nybegynder
19. juli 2003 - 17:06 #1
Hvad med at tjekke www.usenet.dk ud?
Avatar billede gennie Nybegynder
19. juli 2003 - 17:28 #2
Det er ikke info om danske grupper jeg er på jagt efter, men en udbyder som levere internationale grupper, og mange af slagsen (f.ex. grupper om specifik hardware, erfaringsudveksling om forskellige progs osv)
Avatar billede agora_live Nybegynder
27. august 2003 - 09:27 #3
Du kan prøve giganews.com men de er ret dyre med det 10GB om måneden til $12. Ellers bliver de for ustabile til at hente større ting med. Jeg har selv prøvet 100proofnews.com men de stinker med hensyn til compleation af filerne. Så derfor vil jeg anbefale giganews eller easynews.

Hvad er det for en udbyder du har fået?
Avatar billede gennie Nybegynder
16. august 2004 - 18:52 #4
Det gav jo ingen svar. Nu vil jeg så se om jeg kan komme til at lukke spørgsmålet