Avatar billede jumper Nybegynder
30. august 1999 - 16:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ADMIN>> Der er en fejl/mangel i bruger.asp

Hej admin

Der er en fejl/mangel i bruger.asp.

Du glemmer at tjekke efter om brugeren eksisterer, før der udskrives information.

F.eks. ved jeg at "julemandenfindesogleveritåppernøje" ikke findes, alligevel står han oprettet som bruger.

Det samme med f.eks. "Svaretpålivetogaltdetdermeduniverseter42", som heller ikke findes.

Var det ikke en god idé at tjekke efter, om brugeren eskisterer? Så kunne der vel komme en fejlmelding ala "Der kunne ikke vises nogen information om den ønskede brugerprofil, da denne enten ikke eksisterer her på eksperten.dk eller er blevet slettet herfra."

/Thor
Avatar billede admin Novice
30. august 1999 - 17:27 #1
Ja det har du da ret i :)
Avatar billede jumper Nybegynder
30. august 1999 - 17:31 #2
Yepper ;)

Okay, det er nok ikke alle herinde, der kunne finde på at skrive bruger.asp?name=Skod, for f.eks. at se om deres ven ved navn Skod er opretet herinde.

Jeg gjorde det egentlig bare af kedsommelighed, men så opdagede jeg da fejlen/manglen ;)

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. august 1999 - 17:58 #3
den har været der længe, men jeg har ikke rigtig sagt noget til den...

derimod ville det være rart at se hvor mange point man får for de spm hvor pointene bliver delt..

der står f.eks. theZone - 400 point - Besvaret og accepteret

selv om jeg ved at jeg ikke selv har fået alle 400 point
Avatar billede jumper Nybegynder
30. august 1999 - 22:38 #4
Det kan du se inde i selve spørgsmålet, lige under "Accepteret svar fra cyberesben" står hvor mange point du fik ;)

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. august 1999 - 22:58 #5
2 sek
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. august 1999 - 22:59 #6
smart nok! det er lige kommet!

men det ville også være rart hvis der så stod 133/400 i listen over ens besvarede spm
Avatar billede jumper Nybegynder
30. august 1999 - 23:37 #7
Det har du ret i!

admin? ;)

/Thor
Avatar billede admin Novice
30. august 1999 - 23:42 #8
Enig :)  Det er skrevet på listen...
Avatar billede jumper Nybegynder
30. august 1999 - 23:52 #9
admin, prøv også at kigge på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=3787

Der er også et godt forslag.

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. august 1999 - 23:56 #10
admin, nu vi har dig i røret, så ville det være meget rart dels med en liste over alle brugere, deres point og oprettelsesdato og antal oprettede og besvarede spm, lavet sådan så man kunne sortere efter en af de ting jeg skrev

og så en side med statistik, gennemsnitligt point pr bruger, gennemsnitlig point pr. spm og så videre og points i alt for alle brugere... det ville være fedt
Avatar billede admin Novice
31. august 1999 - 00:03 #11
Ellers andet ?  :)

Jeg skal nok få lavet noget i den stil...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. august 1999 - 00:19 #12
det lyder fedt!

øøøh jo forresten hvis der stod i hver brugers info, hans antal af point og så hvornår han blev oprettet... og evt. hvilken nummer bruger han er i rækken... det ville være meget rart at se om man var blandt de 50 eller 200 første