Avatar billede greyhound Nybegynder
18. juli 2003 - 12:34 Der er 4 kommentarer

MSN Messenger voice conversion kan ikke påbegyndes af mig

Jeg kan ikke starte en samtale i MSN Messenger 5- forbindelsen kan ikke oprettes, men jeg har ingen problemer med at deltage, hvis andre inviterer mig, hvad kan det skyldes?
Jeg har XP og bruger Nortons Personal firewall.
Hvad gør jeg
Hilsen
Ole
Avatar billede angel82 Nybegynder
18. juli 2003 - 12:38 #1
Har du prøvet at slå din firewall fra?
For det kan være den der gør så du ikke kan oprette, da porten kan være blokeret udtil men åben indtil.

Angel82
Avatar billede greyhound Nybegynder
18. juli 2003 - 12:49 #2
Ja - jeg har prøvet at slå min firewall fra uden at resutatet blev anderledes
Avatar billede angel82 Nybegynder
18. juli 2003 - 13:22 #3
Så er jeg desværre blank.
Men jeg håber du finder ud af det :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. juli 2003 - 13:24 #4
Har du router ??
For så er det sikkert der problemet ligger.

Prøv istedet messenger 6. Det løste fuldstændigt mine egne problemer med at sende filer, lyd og webcam.