Avatar billede 123skika Nybegynder
18. juli 2003 - 09:57 Der er 3 kommentarer

Norton Firewall

hvordan kan det være at Firewall blokerer
computerens ur, hvordan løser man det.
hej Bent
Avatar billede pilfinger Nybegynder
18. juli 2003 - 10:13 #1
det er fordi din maskine er sat op til at når den er på nettet går den ud og opdatere tiden på nettet dvs den chekker tid dato med en side på nettet. mener du kan slå det fra ved at hjøreklikke på uret og fjerne et flueben et sted er ikke sikekr kender ikke så meget til XP
Avatar billede kop Nybegynder
18. juli 2003 - 10:18 #2
højerklik på tiden juster dato og klokke klik på internet tid fjern fluebenet i opdater nu / sådan
Avatar billede pilfinger Nybegynder
29. juli 2003 - 10:44 #3
Hvordan kan det være at når man for et korrekt svar  at man så ikke kan finde ud af at lukke det spøgsmål man har lagt dvs. afgive de point til den eller dem som har hjulpet en det er jo det der er hele meningen med denne site........