Avatar billede jonas_m Nybegynder
18. juli 2003 - 01:04 Der er 2 løsninger

Fotografi feedback

Hej Eksperter,

Jeg er hvad der må siges at være ret så newbie omkring fotografering, jeg har lige fået taget et par billeder og vil meget gerne have feedback på følgende: http://jmdk.users.whitehat.dk/ozon.gif

På forhånd tak

Mhv Jonas
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
18. juli 2003 - 01:09 #1
Det ser squ meget godt ud, bare lidt en skam at der er en horisontal-linie øverst til venstre i billedet... Det ødelægger li'som billedet lidt...

Du kunne evt. også prøve at fotografere æsken fra en fuldkommen skæv, men sej vinkel så man stadig kan se navnet (lidt li'som du allerede har gjort)...

Er ikke den store haj til fotografering, men har alligevel et vist øje for detaljer...

Men som sagt, så ser det squ meget godt ud, taget i betragtning af at du er nybegynder...

S.R.
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. juli 2003 - 08:38 #2
Et godt sted til kritik af ens billeder er http://www.fotokritik.dk Har selv et par billeder der...