Avatar billede sol22 Nybegynder
17. juli 2003 - 23:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ang. kode til graits sms'er fra taletid..

For et par år tilbage fik jeg en sms fra en af mine bekendte der havde en kode der gjorde det muligt at sende gratis sms'er fra taletidskort. På det tidspunkt havde jeg ikke taletid, så jeg glemte alt om koden, men idag suplerer jeg mit abon. med et taletidskort, og jeg kunne godt tænke mig at få fingrene i den kode igen. Jeg menede at den hed #666# eller lign. men det virker ikke.. hvis der er nogen der kender den kode, så må de gerne skrive svar..
Avatar billede kenp Novice
17. juli 2003 - 23:57 #1
ja det var der engang en som var lukkede brugergruppe 666 men den er lukket igen. så det kanman ikke længere.
Avatar billede sol22 Nybegynder
18. juli 2003 - 00:00 #2
Findes der ikke en anden kode så???
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2003 - 00:08 #3
nope