Avatar billede engedal Nybegynder
17. juli 2003 - 06:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan konverteres ældre mac filer til windows

Jeg har en del ældre mac filer jeg gerne vil kune se på min pc. bl.a. billeder findes der en nem måde at gøre det på.
mvh engedal
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. juli 2003 - 06:37 #1
Hvad er det for nogle ældre mac filer? Microsoft Works, Microsoft Office mv.

/per
Avatar billede engedal Nybegynder
17. juli 2003 - 06:39 #2
pict filer og claris worksfiler
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. juli 2003 - 06:44 #3
Du må ikke oprette spørgsmålet under CoAdmin.

Du bør i stedet for oprette spørgsmålet under Mac Hardware, for der er ikke et punkt med Mac software: http://www.eksperten.dk/kat/38/

/per
Avatar billede engedal Nybegynder
17. juli 2003 - 06:56 #4
undskyld
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. juli 2003 - 07:01 #5
engedal>Vi laver allesammen fejl. Men jeg tror ikke coadmin bliver glade, hvis vi lukker spørgsmålet i deres katagori.

Kan du ikke lave et svar og lukke spørgsmålet, og derefter oprette det i den anden katagori. Så skal jeg nok komme med et bud på en løsning.

/per
Avatar billede engedal Nybegynder
17. juli 2003 - 07:07 #6
jo