Avatar billede ostergaard Nybegynder
16. juli 2003 - 18:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

automatisk print af e-mail

kan følgende lade sig gøre? og hvordan? jeg bruger Tangora som CMS system
1: en bruger på et website bestiller en vare
2: bestillingen bliver sendt via en formular
3: bestillingen bliver automatisk skrevet ud på en printer der er tilkoblet den computer der er tilkoblet modtagercomputeren (som er anden end brugerens)
:) b
Avatar billede styler.dk Nybegynder
16. juli 2003 - 21:01 #1
1. Kan da godt lade sig gøre
2. Jaa, gør den som regel

3. Ved jeg ikke, prøver lige at finde ud af det, skriver senere hvis jeg finder ud af noget... tror nok man kan, men ka ikk rigtig forklarer det :P
Avatar billede ostergaard Nybegynder
11. juni 2004 - 22:18 #2
der findes en print automatisk e-mailfunktion i printeren