Avatar billede spt Nybegynder
16. juli 2003 - 13:40 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

S.M.A.R.T. Harddisk

jeg har to hd'er med S.M.A.R.T. når de understøtter dette skulle man kunne se temperatur + en masse andre ting.

men hvordan?????

det drejer sig om en maxtor plus 9 og en seagate barracude 4
Avatar billede dennispc Nybegynder
16. juli 2003 - 13:44 #1
Du kan fx. bruge programmet MBM5 (MotherBoardMointor)som kan vise temperaturene + en masse andet. Evt. har Maxtor eller Seagate selv et lille program du kan hente fra deres hjemmeside som kan klare opgeven.
Avatar billede dennispc Nybegynder
16. juli 2003 - 13:51 #2
på denne side www.tweak.dk/tools2.php kan du fine en masse små fine programmer.... shareware+freeware

Bla. MBM5 og HMonitor som begge kan vise temperaturen mv.

Dennis
Avatar billede spoony Nybegynder
16. juli 2003 - 13:57 #3
Du kan også finde nogle fede progz på http://www.overclocking.dk/download.asp

God fornøjelse
Tomas.
Avatar billede chalde Seniormester
16. juli 2003 - 15:28 #4
Hent DTemp. Kan læse hd temp og smart status. Bruger den selv.
http://private.peterlink.ru/tochinov/DTemp/DTemp.zip
Avatar billede spt Nybegynder
17. juli 2003 - 11:25 #5
jeg bruger chaldes program og det kan hvad det skal. begge mine diske ligger mere end 10 grader under deres max temp. så det ser jo fint ud.