Avatar billede 3d Nybegynder
16. juli 2003 - 13:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lav min Bg Trans/usynlig

hey! Nogle der kan fjerne den grimme hvide bg til sådan den bliver transpeten altså en usynlig baggrund?
figureN:
http://www.dohchat.frac.dk/gfx/figurer/MrBee.GIF
Avatar billede 3d Nybegynder
16. juli 2003 - 13:36 #1
Avatar billede 3d Nybegynder
16. juli 2003 - 13:39 #2
Avatar billede zerohero Nybegynder
16. juli 2003 - 15:40 #3
Så vidt jeg ved understøtter 3D Studio Max ikke GIF format. Du kan muligvis downloade et plug-in der kan klare det for dig. Men ellers kan du jo bare gemme billedet på ganske normalvis og dernæst bruge PhotoShop eller lign. billedbehandlingsprogram og klare det der!

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
16. juli 2003 - 15:41 #4
Nu lykkes dine links jo ikke så godt, men du behøves ikke at gøre andet end at gemme din rendering i TGA formatet (med alpha map slået til). Alpha mappen kan fortælle de fleste programmer hvad der er gennemsigtig baggrund og hvad der ikke er. Måske skal du lige have den igennem et paint program for at fjerne baggrunden, men det tager ingen tid, når du har gemt med alpha channel.
Avatar billede zerohero Nybegynder
16. juli 2003 - 15:41 #5
PS: Ingen af dine links virker!
Avatar billede 3d Nybegynder
17. juli 2003 - 13:58 #6
har selv lavet den og kunne ikke engang bruge den.. så jeg lukker