Avatar billede sstp Nybegynder
14. juli 2003 - 23:49 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Anbefal Digitalkamera

Hejsa

Jeg har en bilhjemmeside, og når jeg er ude og tage billeder af biler, fx, så er mit digitalkamera meget langsomt med at blive klart, og til at tage et nyt billede.

Så måske køber jeg snart et nyt.

Men jeg vil lige spørge jer.

Jeg har 3000 kr.
Hvad ville I anbefale jeg skulle købe??
Kan I finde billeder og priser og selv anbefale det, så ville jeg blive glad..

MVH SSTP
Avatar billede kenp Novice
14. juli 2003 - 23:54 #1
jeg har dette kamara og jeg er temlig tilfreds med det!
http://www.olympus.dk/digital/c720uz.htm

Det har jeg lige set i el-giganten var det vist til 3800,- lidt mere en du har sat af! men jeg er godt tilfreds som sagt.
Avatar billede janemil Nybegynder
14. juli 2003 - 23:56 #2
Canon Ixus v3
http://dk.kelkoo.com/b/a/c_124901_digitale_kameraer.html?kpartnerid=8903845&popup=no

Så hvad de forskellige kameraer kan på fotokritik.dk
Avatar billede janemil Nybegynder
14. juli 2003 - 23:58 #3
Jeg køber altid hos photoshop.dk - de har dog pt ferie.
Avatar billede jensendk Nybegynder
15. juli 2003 - 08:04 #4
Canon A70 er kanonty, og ligger omkrig de 3000.- hos www.digital4u.dk
Avatar billede aorta Nybegynder
15. juli 2003 - 09:56 #5
Et Konica Revio KD-310 Z koster 3.399,- hos www.digital4u.dk. Det er et fantastisk kamera, hvor Konica har 5 års produktgaranti.
Det er endvidere meget hurtigt til at blive klart til næste billede.
Avatar billede boheme Nybegynder
24. juli 2003 - 16:07 #6
Efter megen overvejelse og rigtige mange reviews og prøvebilleder valgte jeg Canon A70, og jeg er ikke blevet skuffet. Det er hurtigt, tager nogle gode billeder har et godt display, god til at optage video, etc
Avatar billede sstp Nybegynder
25. juli 2003 - 16:44 #7
tak for alle de svar! Jeg vil prøve mig frem her en af de kommende dage.. :)