Avatar billede jesperwerge Nybegynder
14. juli 2003 - 23:17 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

hvad synes I

hej derude,

jeg har forsøgt at lave et design og fuktionelt site til et kontor hotel - vil nogen give en vurdering?
Avatar billede chapter Nybegynder
14. juli 2003 - 23:19 #1
Helt sikkert men hvad er URLen :o)
Avatar billede skall Nybegynder
14. juli 2003 - 23:19 #2
Ja da. Hvad med et link ?
Avatar billede jesperwerge Nybegynder
14. juli 2003 - 23:22 #3
ups - sorry er ret ny i dette

URL: http://www.werges.dk (test side)
Avatar billede exp Juniormester
14. juli 2003 - 23:22 #4
pas
Avatar billede exp Juniormester
14. juli 2003 - 23:26 #5
2 Mbite Internet forbindelse = 2 Mbit internet forbindelse

Grafik-optimering

under kunst => kunstnere: bør være med stort begyndelsesbogstav
Avatar billede chapter Nybegynder
14. juli 2003 - 23:34 #6
Det ser fint.. Meget bruger venligt og usability korrekt, dog et par småting:
- I stedet for "Services" så "vi tilbyder"
- Er det meningen, at der skal spawnes nye vinduer ved tryk på menuer ??
- Der sker ikke rigtigt noget når man trykker på billerne selvom de fremstår som hyperlinks
- Ved tryk på logo skal man vende tilbage til forsiden

Det var vist hvad jeg kunne komme på
Avatar billede chapter Nybegynder
14. juli 2003 - 23:35 #7
ikke biller med billeder :o)
Avatar billede chapter Nybegynder
14. juli 2003 - 23:37 #8
Måske åbningstidspunkt for telefonisk kontakt
Avatar billede jesperwerge Nybegynder
14. juli 2003 - 23:38 #9
hva mener du med spawnes?
Avatar billede jesperwerge Nybegynder
14. juli 2003 - 23:39 #10
hmm - billederne skulle åbne i et nyt lille vindue med en lille tekst til - det gør den hos mig????? - hjælp - bruger MS explorer
Avatar billede chapter Nybegynder
14. juli 2003 - 23:44 #11
Jeg tror min popup killer æder dem, my mistake..
Mht. spawnes, så mener jeg, at der kommer nye vinduer istedet for at det eksisterende opdateres. Ikke noget stort minus men dog et irritationsmoment en gang i mellem... Det virker lidt sjovt når man trykker forside at der så kommer en ny browser frem med samme tekst som det eksisterende browser vindue..
Avatar billede jesperwerge Nybegynder
14. juli 2003 - 23:47 #12
jer er ikke sikker på at jeg er med, men hos mig åbnes der ingen nye vinduer men teksten bliver åbnet i Iframe til højre for billederne.
Avatar billede chapter Nybegynder
14. juli 2003 - 23:51 #13
spookey shit.. Det gør det ikke hos mig... Jeg er på ingen måde HTML haj så det kan være min opsæting som gør det.. Kan andre be- eller afkræfte ovenstående ??
+ Din "vi tilbyder" er ikke samme skrift type nu her :o)
Avatar billede chapter Nybegynder
14. juli 2003 - 23:55 #14
Bruger forresten IE 6.0.2800.1106.xpsp2
Avatar billede jesperwerge Nybegynder
15. juli 2003 - 00:00 #15
skrift typen er nu rettet - tusind tak for hjælpen
Avatar billede hammerhead Nybegynder
15. juli 2003 - 10:43 #16
Hej.

Jeg ved godt at spg. er lukket, men jeg har alligevel nogle ting, det er kun min mening så kan du jo se om du kan bruge det :-)

Du bruger forskellige skriftstørrelser på forsiden i forhold til de andre sider.
Uhensigtsmæssige linjeskift på flere sider bla. kunst og hvem er vi. På hvem er vi ville det kunne minimere behovet for scroll.
Webformularen som man får adgang til fra fra kunst siden bør tilpasses til rammen.
Jeg tror det ville pynte hvis du fjerner den blå halvcirkel i toppen af siden.

Ellers en behagelig side at kigge på og nem at bruge.
Avatar billede skall Nybegynder
15. juli 2003 - 10:54 #17
Jeg kan faktisk bedre lide "topgrafikken" på den engelske version.

http://www.werges.dk/English/default.asp