Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 01:44 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

http://www.eksperten.dk/spm/37601

Snyd ?

Man må ikke få en kopi og flurt må ikke give den ud for okay.

http://www.eksperten.dk/spm/37601

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 01:48 #1
Der er bare nogle folk der ikke fatter at Eksperten går ud på at dele sin viden .. være det er system en bruger har \"betalt\" 2000 point for eller et lille bitte stykke kode .. ligemeget!

Jeg synes lige admin skal trække dem lidt i nakkehårene hvis ikke der snart kommer en chat ind i vores mailbox! *har også lige \"bestilt\" en kopi*
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 01:50 #2
Yup min mailbox er sulten efter sådan et system så jeg kan lærer noget :)

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 01:54 #3
Også min .. specielt hvis det var i PHP .. jeg kan i forvejen ASP og har lavet en chat i det så det kunne være fedt at se koden til en chat i PHP :-)
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 01:55 #4
Yup :9 jeg er lige begyndt at lærer PHP og kunne godt bruge noget chat kode hist og her, er nemlig ved at prøve og lave min egen.

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 01:58 #5
Prøv at se dem nu .. nu vil okay give point tilbage og ikke aflevere chatten .. jeg synes seriøst tossen skulle slettes!
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 01:59 #6
ha ha ha zhatten,...jeg gider ik at give dig den...og jeg vil hellere ik give zhatten gratis...

http://www.eksperten.dk/spm/37614
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 02:00 #7
okay .. ejer du coolchat.dk forøvrigt ?
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 02:02 #8
tdaugaard...he he he he he
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 02:03 #9
ADMIN vågn op hvis du sover !!!

Der bliver både talt dårligt af flurt og dårlig opførelsel af dem begge !!!

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 02:04 #10
okay:> \"he he he he he\" hvad ?
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 02:09 #11
zhatten, hvad ??

jeg har ik sagt nogen dårlig ting, eller har gjordt dårlig opførelsel...

så jeg håber ik du siger noget om mig :-(
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 02:10 #12
ok jeg har skrevet adr.

http://the-gnu.dk/chat.zip

der er admin funktioner..
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 02:11 #13
og lige en ting må jeg læse regler, hvor der står at MAN SKAL sende til dem som er med spm...eller hvad nu det er ??
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 02:13 #14
hvad skal vi med chatten fra the-gnu ?

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 02:14 #15
Det er uskrevne regler(uskrevet af admin!) .. og som vi kender det fra RL så er de ligeså gældende som de skrevne!
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 02:16 #16
hvad i skal med den....??...

ja, det var sku jer der vil ha´den....ik

jeg sagde også til ham 2 chat...den ene er ik med tæller og den anden er med tæller...og jeg skulle give ham den...med (ingen tæller)...den med tæller havde jeg selv lavet !!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. december 2000 - 02:19 #17
okay:> jeg vil bare have den ... det er altid rart at have en chat liggende ..
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 02:20 #18
tdaugaard, og den har du fået eller hvad ?? min får du ik, fordi jeg har fortalt ham, at han skulle give MERE point...
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 02:24 #19
jeg vil have den for at lærer noget...

- Zhatten
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 02:24 #20
zhatten, tror nok også du har...

http://the-gnu.dk/chat.zip
Avatar billede groggy Nybegynder
11. december 2000 - 10:34 #21
tdaugaard >> Ik fordi jeg billiger det der har foregået, men når reglerne er uskrevne kan det være svært at vide. Jeg vidste det heller ik før nu. Det lyder som om der er startet et kollektivt had mod okay.

Men hvis der har været snyd indblandet skal brugeren selvfølgelig slettes.

Jeg vil bare sige til alle. Pas nu på det hele ikke starter en hetz, der ku udvikle sig til at gå ud over uskyldige personer!!!

/Groggy
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. december 2000 - 10:42 #22
Den chat de snakker om der, er en chat som \"manden bag coolchat.dk\" har lavet så andre kan lære lidt om det at lave chats, den har lagt til fri download på www.scalarix.dk og ligger osse på www.asp.dk, den har INTET med coolchat at gøre, de er ikke engang bygget op ens, coolchat.dk er lavet i c++ og kører som exe filer direkte på nettet, derfor er alle de fancye funktioner heller ikke med den til fri download!

Hvis der er nogen der vil ha en kopi, så smid lige en mail :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. december 2000 - 10:44 #23
Ups..havde ikke set den allerede var lagt op :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
11. december 2000 - 13:45 #24
Jeg læser det sådan at koden er videregivet, og foretager mig derfor ikke yderligere. Reglen for Eksperten er: Dette er et community, hvilket indebærer at man hjælper hinanden, deler/udveksler viden. Derfor skal brugere som ikke vil videregive viden, nøjes med at bruge Eksperten til at efterlyse personer, med svar på deres spørgsmål, og ikke selve problemet. Således kan de holde deres viden seperat. Hvis de ikke engang har brugt Eksperten til det, er der ingen grund til at anvende sitets point, hvilket er set nogle gange, svar nok ?!
Avatar billede okay Nybegynder
11. december 2000 - 13:49 #25
andreas admin...skal jeg blive slettet :( ???

Kornfreak...der står jo, når man downloader den at det er coolchat.dk der har lavet osv...så jeg troede at det var den samme, men den ligner den meget, hvis du nu skifter farvene osv..
Avatar billede okay Nybegynder
11. december 2000 - 13:53 #26
og det er også først gang jeg kommer op til 1000 point, og jeg er også ved at lave noget til folk.... :-(
Avatar billede suckz Nybegynder
17. april 2001 - 15:38 #27
Fucking narhoveder især \"Okay\" og \"tdaugaard\"

visit Vituel Counter-Strike eller lad vær det ændre sq ikke noget..!!