Avatar billede madzss Nybegynder
13. juli 2003 - 14:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

messenger 6.0 preview problemer

jeg har win xp, sidder på tdc adsl netværksløsning med linksys router og kan ikke få stemmesamtale til at virke. 5.0 ville godt, og 6.0 ville også i starten, men åbenbaret ikke mere. jeg ville blive glad hvis der var en der kunne hjælpe. kom ikk med svaret: så skift tilbage til 5.0! plz help
Avatar billede pellepeace Nybegynder
13. juli 2003 - 14:56 #1
den virker heller ikke hos mig! :(
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juli 2003 - 16:29 #2
det her spm ligger i den forkerte kategori. Spm'et har hverken noget med IRC eller BitchX at gøre.

Luk spm'et og opret det i http://www.eksperten.dk/kat/249/
Avatar billede madzss Nybegynder
13. juli 2003 - 16:55 #3
hvordan fanden lukker jeg det?
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
13. juli 2003 - 16:57 #4
Læg et svar og giv dig selv pointene *S*
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juli 2003 - 17:21 #5
mindblower28> hvorfor har du lagt et svar? :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 03:20 #6
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede madzss Nybegynder
15. december 2004 - 14:53 #7
kk