Avatar billede therichman Nybegynder
12. juli 2003 - 14:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan bruger jeg Wing 3D?

Jeg har lige downloadet Wings 3D.
Og jeg kunne godt tænke mig at bruge det til at lave lidt grafik til en 3D Chat jeg er ved at lave.
Men jeg ved ikke om det kan bruges til de ting jeg vil, nemlig:

Baggrunde
Ting
Tøj
Figurer

Og hvis det kan bruges til det, hvordan laver jeg det så?
Er der nogen der vil give mig en punkt til punkt forklaring?
Baggrundene er nok de nemmeste, så en instruktion til at lave dem vil være en god start. Bare fortæl, om programmet KAN bruges til at lave både Baggrunde, ting, tøj og figurer. Og giv mig en punkt for punkt guide til at lave en fed baggrund.
Hvis du er i tvivl om hvordan jeg vil have det til at se ud, så kig på:
www.n.dk
www.tower.dk
www.cool3DChat.dk
Og der er sikkert også mange andre.

Hvis du mener andre programmer er bedre/nemmere at bruge til dette, så skriv endelig programmets navn (helst freeware)
Avatar billede mismis Nybegynder
12. juli 2003 - 19:38 #1
Det var måske også en mulighed at du fandt ud af hvordan en 3d chat bliver opbygget, hvordan grafikken er , mål og formater du kan gøre det med og så kontaktede en som kunne lave 3D iforvejen og gav ham / hende en skilling for det .
for lur mig om ikke du har nok i at lave selve 3d chatten i sig selv, hvis du så også skal til at lære at lave 3D selv,
så :)

ja du bestemmer selvfølgelig selv men.

MIS
Avatar billede therichman Nybegynder
24. august 2005 - 16:07 #2
Lukket