Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
09. december 2000 - 17:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Omdannelse fra billede til 3D objekt i 3DS MAX

Jeg har siddet og rodet med 3DS Studio MAX et godt stykke tid for at lære det at kende. Jeg har stor erfaring i photoshop og da jeg har et logo udarbejdet i photoshop ville jeg godt vide om det var muligt at importere en billedfil som .GIF eller .JPG ind i 3DS og derfra videre gøre dette billede til et 3D objekt, og i så fald hvordan dette lader sig gøre.
Avatar billede lassebm Nybegynder
09. december 2000 - 18:03 #1
lav en box! Set dit billede på din boks, og sørg for at du kan se dit billede på selve boxen i dit viewport!

Det skulle nu være muligt at arbejde ud fra dit objekt!
/Zyphon
Avatar billede beaviz Nybegynder
09. december 2000 - 19:18 #2
Du kan også ligge dit billede som baggrund i din viewport, men det smarteste ville nu være at \"trace\" logoet i et vektor tegneprogram, og så gemme det som 2D DXF, det kan du så extrude på i max...
Avatar billede cheater Nybegynder
10. december 2000 - 15:00 #3
Du kan gøre som Zyphon, hvor du laver et extra billede, hvor objektet (Logoet) er helt sort, og baggrunden er hvid... - også indsætte det som Opacity... - det gør det nemmere at lave effekter osv...