Avatar billede dwj Nybegynder
11. juli 2003 - 19:39 Der er 3 kommentarer

Bomber på forskelige tids intevaler

Jeg har lavet 5 gixmoer som skal lave lave explotioner på hver deres tids interval, men lige meget hvad jeg gør vil de bare explodere på samme tid, ændrer jeg start tiden på den en af dem, så ændres det på dem alle HJÆLP
Avatar billede zerohero Nybegynder
12. juli 2003 - 14:38 #1
Der er en spinner der hedder "Detonation" den bestemmer på hvilken frame din explosion skal ske!

ZeroHero
Avatar billede dwj Nybegynder
14. juli 2003 - 13:14 #2
Undskyld men jeg tror du har misforstået mit spørgsmål, det er ikke selve bomberne men selve explotionen som er på gizmoen, altså i det panel som heder Atmosheres & Effects.
Avatar billede arcanex Nybegynder
15. juli 2003 - 13:13 #3
Jeg tror problemet er at du har valgt den samme opsætning til alle dine explosion´er .. Du kan løse det ved at lave 5 opsætninger i stedet for 1..
Håber det hjælper.

//ArcaneX^