Avatar billede fairplay Nybegynder
11. juli 2003 - 00:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Statistik til hjemmeside søges

Hej, jeg søger en usynlig statistik til min hjemmeside, det må godt være en man skal betale for og den behøves ikke være dansk. Man skal kunne se en rimelig detaljeret oversigt over sin trafik på hjemmesiden. Er der en der kender en god en?
Avatar billede ebe Praktikant
11. juli 2003 - 01:00 #1
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 04:17 #2
DeepMetrix fra: mediahouse.com
Avatar billede fairplay Nybegynder
11. juli 2003 - 12:44 #3
Tak!
Avatar billede fairplay Nybegynder
11. juli 2003 - 12:45 #4
Hov det var ebe der skulle have svaret :q!
Avatar billede ebe Praktikant
11. juli 2003 - 21:07 #5
tjahhhhh...... sådan er livet nu engang imellem  :)
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 21:10 #6
du kan da få dem ebe..... opretter lige et spm. til dig.... 2 sek....
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 21:11 #7
Avatar billede fairplay Nybegynder
11. juli 2003 - 21:30 #8
ebe kan du så hente dine points :)
Avatar billede ebe Praktikant
11. juli 2003 - 21:34 #9
fairplay>> Det er skam meget venlig af dig, men du skal da ikke betale to gange for noget *lol*
Vi kan alle sammen være hurtige. Fortæl mig heller om linket kunne bruges til noget, og læg så selv et svar i det andet spørgsmål og hent dine points retur. Jeg skal nok plukke dig en anden gang, det er heller ikke pointsene som er det vigtigste! :)
Avatar billede popsy Novice
12. juli 2003 - 00:45 #10
ebe> Det er jo questis der prøver at gi dig point, så hent du dem bare, det er jo dine ;-)
Avatar billede ebe Praktikant
12. juli 2003 - 02:00 #11
popsy>> Det gik skam for hurtigt, det havde jeg ikke set.  Jeg troede det var fairplay. Tak :) Og, tak questis, det er fair nok :) Jeg går derhen og plukker nu!
Avatar billede ebe Praktikant
12. juli 2003 - 02:02 #12
questis>> har været der *s*