Avatar billede tezzzt Nybegynder
09. december 2000 - 14:11 Der er 16 kommentarer

Tester lige eksperten, ik\'?..

Lad nu være med at få en ko..
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. december 2000 - 14:12 #1
?
Avatar billede tezzzt Nybegynder
09. december 2000 - 14:14 #2
undskyld forstyrrelsen. Admin er velkommen til at slette denne bruger osv.?..
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. december 2000 - 14:15 #3
Hvad skulle du teste?
Avatar billede mesterlars Nybegynder
09. december 2000 - 14:17 #4
Sin grad af sindsyge?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
09. december 2000 - 14:18 #5
hmm.. hva sker der.??
Avatar billede tezzzt Nybegynder
09. december 2000 - 14:21 #6
Om man kunne oprette en bruger, dele point ud, slette brugeren igen (kan man åbenbart ikke.. medmindre admin sletter den?), oprette en ny bruger med samme navn (som så får 300 point), gå ind i spørgsmålet oprettet af den gamle bruger med det samme navn, og acceptere sit eget spørgsmål for 300 point.. så man har 600.. Ville være ret dumt, ik\'?

Lige en kommentar, så I ikke går helt forgæves: Er det ikke fuldstændig åndssvagt, at man kan acceptere svar fra sin egen bruger? Jeg mener, der er jo en vis sikkerhed i at man kun kan sætte pointene op i et spørgsmål.

På den anden side kunne folk måske ledes til at lave to brugere og bare skifte pointene frem og tilbage mellem dem i stedet.. Men så skal de altså til at sidde og omformulere andre folks svar, hvis det skal kunne betale sig.. tjah.. Jeg synes, det er noget tisprut, at man kan acceptere svar fra sig selv :p

Avatar billede martens Guru
09. december 2000 - 14:25 #7
Det er jo en måde at lukke et spørgsmål, der ikke umiddelbart får et konstruktivt svar.

Jeg har skam lukket en del af mine spørgsmål, ved at acceptere et tryk på SPACE samt udfør !

mvh martens
Avatar billede tezzzt Nybegynder
09. december 2000 - 14:30 #8
Avatar billede tezzzt Nybegynder
09. december 2000 - 14:33 #9
Well.. Det kunne måske laves på en bedre måde..
Man kunne f.eks. tillade, at man giver sig selv point, men så kun får halvdelen af de point man har stillet i udsigt. Det ville måske fange de værste fuskere, der smider 300 i et spørgsmål, får nogen gode svar, og så bare tager pointene selv og putter dem i et andet spørgsmål dagen efter.
Er det ikke en meget god idé?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. december 2000 - 14:38 #10
Du mener sådan nogen som dig?
Avatar billede tezzzt Nybegynder
09. december 2000 - 14:42 #11
xtom`> Er du sindsygt paranoid eller bare dummere end de fleste grundstoffer i ren form?

Jeg har aldrig accepteret et af mine egne spørgsmål. Jeg så en bruger på eksperten kaste 300 point i et et-linies spørgsmål, for derefter at give dem tilbage til sig selv, og derfor overvejede jeg om ovenstående kunne lade sig gøre.
Det viste det sig, at det ikke kunne, så manden var nok bare stoffer. Og som jeg har skrevet øverst, så er admin velkommen til at slette denne bruger.

Det er vel i alles interesse at få lukket de sikkerhedshuller der er i eksperten? Og hvis ovenstående havde kunnet lade sig gøre (det kunne det ikke, og jeg har også undskyldt for at spilde alles tid), så ville det være et kæmpe et af slagsen.
Avatar billede tezzzt Nybegynder
09. december 2000 - 14:43 #12
\"var stoffer\" = \"var på stoffer\", even.
Hader folk, der ikke læser korrektur!
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. december 2000 - 22:30 #13
Fair enouft. Men hvordan lavede du den blå kommetar i 09/12 2000 14:30:59
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. februar 2001 - 23:09 #14
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. februar 2001 - 23:09 #15
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. februar 2001 - 23:12 #16
Sådan.
Space-svar-udfør.
Har også tænkt på det. Ved faktist ikke hvordan
jeg er havnet i det her spm.