Avatar billede eskeeske Nybegynder
10. juli 2003 - 14:21 Der er 5 kommentarer

OS X på Intel PC

Findes der en udgave af OS X (eller et andet mac OS), som kan installeres på en ganske almindelig intel pc.

Det er bare noget jeg har hørt lidt, og jeg ved ikke rigtig om det findes i virkeligheden, eller om det er sådan lidt teoretisk.

Hvis det findes i virkeligheden, fra hvor kan man så få fat i det. Og kræver det nogen specielle hardware ændringer.

Mvh
Avatar billede Jman Praktikant
10. juli 2003 - 14:34 #1
det kan ikke direkte intalleres på PC, men du kan få flere forskellige emulatorer til PC, hvorfra du så kan afvikle Mac
Avatar billede Jman Praktikant
10. juli 2003 - 14:34 #2
- svar -
Avatar billede esbenrt Nybegynder
10. juli 2003 - 17:46 #3
du kan forsøge dig med BeOS. Det har en interface meget (MEGET) lig mac os og kan hentes til x86 processorer
Avatar billede eskeeske Nybegynder
10. juli 2003 - 18:08 #4
Hvad hedder de forskellige mac emulatorerer?
Avatar billede ferdinand.k Mester
18. juli 2003 - 09:07 #5
http://www.emulators.com/ kan give dig svar på det meste...
ellers kan du jo prøve at køre noget linux?! Mandrake 9.0 virker sgu meget godt, og minder en del om det?!
http://www.mandrakelinux.com/en/9.0/presentation/index.php3