Avatar billede perj Nybegynder
09. juli 2003 - 15:37 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Har nogen erfaringer med www.guru.dk

Gode eller dårlige. 9 kr. hmm.

http://www.guru.dk/?c1=guru&source=comon
Avatar billede likedon Nybegynder
09. juli 2003 - 15:46 #1
Avatar billede ramez Nybegynder
09. juli 2003 - 15:47 #2
hmm det er oka hvis man vil betale for det !
Avatar billede thomasledet Nybegynder
09. juli 2003 - 18:14 #3
bemærk dog at oprettelsesgebyret er forholdsvist højt... og at priserne endvidere er excl moms... dvs at at oprettelsesgebyret i virkeligheden er på næsten 190... og at webhotellet koster lidt over 11kr/måned...

et år vil derfor koste dig 327kr... der er andre, der er billigere. Endvidere har man ikke noget at bruge uendeligt mange emailadresser til... ej heller uendeligt mange mysql-databaser. hvis det kun er til dig selv, får du kun brug for een emailadresse. og lad os så sige at din far og et par af dine venner også skal have... så er du på 10. Du vil til enhver tid kunne nøjes med een mysql-database. i en sådan kan du jo have alle de tabeller, du vil.

vær endvidere opmærksom på, at apache::asp ikke er asp som du kender det. asp-sider i apache::asp skal skrives i perl-script og ikke i visual basic som ellers er det normale. de skriver endvidere heller intet om, hvilke moduler, der er til hverken PHP (fx GDLib) eller perl.

de er endvidere forholdsvist nye, så det er svært at sige, om de er stabile.

det var så de potentielt dårlige ting... så må vi håbe, at der er nogen, der har erfaring med dem, der kan sige noget godt... :)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
09. juli 2003 - 18:16 #4
vær opmærksom på, at du _skal_ betale for et år ad gangen.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
09. juli 2003 - 18:20 #5
de skriver heller intet om, om mail filtreres for spam og/eller virus...
Avatar billede perj Nybegynder
11. juli 2003 - 12:15 #6
Tak for kommentarerne.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. juli 2003 - 15:41 #7
jeg kan anbefale dig at kontakte http://www.comsupport.dk... de er rimeligt billige og har alt det, jeg har nævnt i ovenstående indlæg...