Avatar billede ronnieole Nybegynder
08. juli 2003 - 17:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et telefon-agtigt program?

Hej med jer eksperter :)

Kender i et program der kan starte op i baggrunden og virke som en slags telefon? Det skal være sådan at min pc "ringer" når en vil tale med mig. Jeg kører adsl og er på hele tiden. Så det skal ikke være til modem. Jeg vil ikke ha Msn, Icq, icu2 og paltalk. Det er ikke den slags programmer jeg leder efter. Men et decideret voice program.

Håber at nogen kan opfylde mine krav ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juli 2003 - 18:00 #1
Det findes bestemt, kræver bare at dit telefon system, der hjemme er digitalt
Avatar billede ronnieole Nybegynder
08. juli 2003 - 18:08 #2
Ahh jamen. Det skal ikke kunne ringe op til en anden telefon. Modtageren må gerne skulle ha programmet installeret. Det er ikke en telefon jeg skal bruge. Jeg har mit headset med mic. Men det skal fungere som en telefon. (ringer op når en vil tale med mig)
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juli 2003 - 18:13 #3
Så skal vi have fat i Coice over IP

Her er en samling af programmer der kan bruges
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=voice+over+IP&tg=dl-2001&search=+Go%21+
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
09. oktober 2003 - 17:29 #4
hvorfor bruger du ikke bare NetMeeting, der ringer du op via din ip..
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
09. oktober 2003 - 17:30 #5
Og næsten alle windows versioner har NetMeeting..
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. oktober 2003 - 19:31 #6
Jeg vil nu anbefale dig at kikke på programmet Skype (ww.skype.com) det har været i medierne den sidste tid, er fantastisk let at bruge, og blevet downloadet mere end 1,3 mill gange den sidste måned. Mine bedste anbefalinger, det er her fremtiden ligger.