Avatar billede ahk05 Nybegynder
08. juli 2003 - 17:04 Der er 4 kommentarer

Mangler farve (tv - computer)

Jeg har lige fået lavet en forbindelse mellem min computer og et gammelt tv vha. S-video til jack-indgang. Når jeg sender video fra mit grafikkort til jack-indgangen i tv-et er der farve, men omvendt når jeg henter via mit tv-kort til computeren, er farven væk...

Nogen ideer?
Avatar billede pfp Nybegynder
08. juli 2003 - 17:06 #1
Avatar billede ahk05 Nybegynder
08. juli 2003 - 17:08 #2
Jeg HAR farve på tv-et, men mangler på computeren (formål: At se tv på computer!!!)
Avatar billede pfp Nybegynder
08. juli 2003 - 17:08 #3
sorry
Avatar billede ulha Nybegynder
08. juli 2003 - 21:00 #4
Kører du s-vhs eller hvordan er du forbundet på dit grafikkort? Fordi: Tager du et S-VHS signal og kører det ind i en ikke S-VHS kompatibel indgang, forsvinder farverne. Har solgt en del DVD-kits (kabler), hvor dette problem tit opstod. Man kan enkelte gange klare problemet med et lille konverterstik fra Sandberg: http://www.sandberg.net/sandberg/kabler/50365.HTM
Problemet vil jo i så fald også eksistere den modsatte vej.

//Ulrik.