Avatar billede m.i.b. Nybegynder
08. juli 2003 - 15:50 Der er 10 kommentarer

Undelete en mediafil

Hej

Jeg er kommet til at slette en lille stump film jeg selv har lavet, og kan ikke undelete med de programmer jeg har prøvet. det er bl.a.: R-undelete, PC Inspector file recovery, IRecover, Recover. Jeg vil gerne finde et program som er gratis. Med PC inspector finder jeg filen, men selv om der står at fil tilstanden er god, så får jeg en besked der siger: "can't read source file"

Håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. juli 2003 - 16:25 #1
jeg er bare nysgerrig.. hvor står er filen?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. juli 2003 - 16:25 #2
står = stor
Avatar billede m.i.b. Nybegynder
08. juli 2003 - 16:47 #3
Ca. 100 mb
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. juli 2003 - 16:52 #4
jeg ved ikke om den kan klare det, men prøv R-Studio fra http://www.r-tt.com
Avatar billede m.i.b. Nybegynder
08. juli 2003 - 17:02 #5
Hvad skal jeg gøre. Jeg kan ikke rigtig finde ud a programmet. Jeg har scannet det drev som file skulle ligge på, men jeg får bare nogle oplysninger om selve drevet
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. juli 2003 - 17:05 #6
doubleklik på det
Avatar billede m.i.b. Nybegynder
08. juli 2003 - 17:08 #7
Ok. Jeg har nu fået alle filer, bort set fra den jeg skal bruge. Jeg kan bare ikke forstå det, da jeg har et andet program der godt kan finde det, me bare ikke gendanne
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. juli 2003 - 17:09 #8
kan du heller ikke gendanne det med r-studio?
Avatar billede m.i.b. Nybegynder
08. juli 2003 - 17:10 #9
Jeg kna slet ikke se den med R-studio
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 03:04 #10
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.