Avatar billede kmlp Nybegynder
08. juli 2003 - 13:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål forsvinder, fordi man logges af mens man skriver dem

Nu havde jeg lige skrevet et spørgsmål, som det tog mig en rum tid at formulere præcist. I mellemtiden var jeg blevet logget af, og efter fornyet logon var det ikke muligt at komme tilbage til spørgsmålet.
Det har jeg prøvet mange gange, og nogle gange husker jeg at skrive spørgsmålet i et tekstdokument først, men det gjorde jeg ikke denne gang, og det er jo p..irriterende.
Kan man dog ikke undgå det på en eller anden måde?
Avatar billede repsak Nybegynder
08. juli 2003 - 13:26 #1
Det som sker er at din sessionstid udløber. En session gemmer dine oplysninger imens du er på en anden side - i dette tilfælde dine login oplysninger. Når der er gået en rum tid (som programmøren af eksperten bestemmer) så forsvinder den session som fortæller at du er logget ind. Du kan ikke gøre så meget ved det udover at du kan kopiere dit spørgsmål når det er skrevet færdigt (hvis det har taget lang tid) og så logge ind på ny og så paste spørgsmålet. Desværre :-(
Avatar billede soreno Praktikant
08. juli 2003 - 13:33 #2
Hver gang jeg skriver et indlæg på eksperten gemmer jeg en "backup" i clipboard med ctrl-c.
Det er efterhånden lang tid siden jeg sidst har mistet data ved at skrive indlæg (zero sized reply), men af skade bliver man klog.. (men sjældent rig).

Altså, backup med ctrl-c
Avatar billede kmlp Nybegynder
08. juli 2003 - 13:35 #3
Jamen så må jeg jo bare lære at huske det hver gang...
Avatar billede exp Juniormester
08. juli 2003 - 13:41 #4
Eller brug funktionen "Eksperten skal automatisk logge mig ind fremover" - så sker det ikke mere...

! HUSK !
Du bør nok ikke bruge denne funktion på en offentlig computer, da andre så vil kunne benytte dit login!