Avatar billede fcs Novice
08. december 2000 - 12:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Admin: Indføre placering på brugerens pointside

Hej derinde.

Jeg har lige er lille forslag. Hvis man klikker på en brugers navn og på linket <brugernavn>\'s point ser man en opdeling af hvordan vedkommende har fået de point han nu engang har. Kunne man derinde ikke også tilføje en linie med placering på top-listen, sådan som man selv har i øverste venstre hjørne. Så kan man se hvordan en anden person ligger på top-listen og regne ud hvormange der er imellem ham og mig. Bare et lille forslag, som skulle være nemt at lave. Jeg ved ikke om der er interesse for det, men jeg synes det kunne være en fin detalje.

Til sidst har jeg lige en ting mere. Under mine brugeroplysninger - point står der at jeg har 6065 point. Det ser også ud til at passe med den udregning der er. Men i øverste venstre hjørne står der point 6934. Hvorfor gør der det? Jeg har ingen point ude eller noget..

På forhånd tak for hjælpen.

FCS
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. december 2000 - 12:24 #1
Støtter forslaget fuldt ud! Det irriterer mig ikke at vide hvem der ligger lige over mig (og under mig for den sags skyld) så ku\' det være meget rart at kunne kigge på nogle af dem man ved har en del point ..

fcs:> Det med pointene der står der nedenunder dine point noget om at Eksperten ikke har korrigeret antal point.. det er point antallet i den \"blå boks\" du skal regne med.
Avatar billede fcs Novice
08. december 2000 - 12:26 #2
tdaugaard>> OK, take for støtten og hjælpen ;-)
Avatar billede fcs Novice
08. december 2000 - 12:26 #3
take = tak (Jeg staver som en brækket arm. Måske er det abstinenser fordi jeg først skal til julefrokost imorgen)
Avatar billede powell Nybegynder
08. december 2000 - 12:40 #4
Ja - det kunne være rart at vide hvem - hvorlangt det var op til den vedkomne der ligger over en, og muligvis også efter en.

fcs -> Det hjælper at smådrikke hele tiden, det holder abstinenserne på ret køl ;-)
Avatar billede fcs Novice
08. december 2000 - 12:43 #5
powell>> Ja tak, men der er langt til Netto og jeg nægter at drikke andet end Bjørne Bryg. Man er vel en ægte sut? ;-)
Avatar billede powell Nybegynder
08. december 2000 - 12:45 #6
fcs -> Jeg foretrækker en Elefant...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
08. december 2000 - 13:23 #7
GENTAGELSE: fcs:> Det med pointene der står der nedenunder dine point noget om at Eksperten ikke har korrigeret antal point.. det er point antallet i den \"blå boks\" du skal regne med. , tak tdaugaard :)

fcs>> Jo, men på forslagslisten. Så du ikke svaret i det andet spm. ?
Avatar billede fcs Novice
08. december 2000 - 13:33 #8
Ad gentagelse: OK, men det fremgår ikke helt klart hvilke point man skal regne med (dem i den blå boks eller dem på selve siden). Derfor mi forvirring. Tak for svaret (også til tdaugaard).

Ad forslagslisten: Jo, men det spm. (jeg går ud fra at du mener http://www.eksperten.dk/spm/37372) er oprettet 12.44 , altså efter mit, og jeg kan jo ikke trække det tilbage. ;-) Det er ikke for at læsse mere arbejde over på dine i forvejen tungt læssede brede skuldre. Jeg ville bare komme med et lille forslag. Jeg er utroligt glad for eksperten og vil derfor gerne yde mit til at det bliver et endnu bedre sted. Det var såmænd bare det.

Tak for svaret.