Avatar billede sbay Nybegynder
07. juli 2003 - 14:19 Der er 1 løsning

Out of office

Jeg har opgraderet en brugers postkasse til version 6.0.1 - og nu er hendes Out Of Office forsvundet!!!! Hvis jeg kigger i designet, er den der, men den findes ikke i Actionmenuen eller under Tools. Hun er selvfølgelig manager på hendes egen postkasse, men jeg som administrater, kan heller ikke se den!

Hvad gør man????
Avatar billede sbay Nybegynder
07. juli 2003 - 14:22 #1
glem det  - ændrede i den action der aktivere den - så nu er den der!! Der er noget med hendes navn-rettigheder-access!