Avatar billede antarez Nybegynder
07. juli 2003 - 01:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er VobSub det bedste

Hej jeg har nogle film paa min computer og der er ikke under tekster paa. Jeg har hQrt at det bedste program til at saette undertekster paa er VobSub men jeg ved det ikke jeg har haft mange prgrammer til det men jeg kan ikke finde ud af nogle af dem....

Jeg vil godt have svar paa om VobSub er det bedste.. hvis ikke hvad er saa.

hvordan bruger man VobSub eller et andet godt program til undertekster???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. juli 2003 - 01:10 #1
http://www.eksperten.dk/spm/373429 og http://www.eksperten.dk/spm/373427 er blevet lukket, da de var oprettet i forkert kategori og du oprettede dem 3 gange

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2003 - 01:34 #2
Om VobSub er det bedste skal jeg ikke kunne sige. Men det er helt sikkert godt.

Bare installer programmet, og sørg for undertekstfilen hedder det samme
som filmen + de skal også ligge i samme mappe. (f.eks.: hjemmevideo.avi + hjemmevideo.sub).

Med Vobsub følger der et plug-in, så du kan ligge permanente undertekster på en film. Men så skal filmen re-encodes med f.eks. VirtualDub.
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
07. juli 2003 - 08:04 #3
En anden god og nem måde at få undertekster på, er ved at bruge afspilleren BS-Player, den er lille og god og her behøves filerne ikke hedde det samme (selvom det kan være en fordel alligevel).
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2003 - 08:53 #4
enig med flemming s b !
Avatar billede antarez Nybegynder
07. juli 2003 - 19:01 #5
hmm det lyder jo godt nok men jeg vil g;rne have et link til en hjemme side hvor der er en guid til vobsub eller et andet program for jeg har provet at have det insatll... men jeg kunne ikke finde ud af at bruge det.
saa hvis i ville give mig et link saa jeg kunne se hvordan det bruge saa vile jeg blive glad.
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
07. juli 2003 - 19:05 #6
Ingen point - ingen svar !!!!!!!!!-(

men prøv
http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html
Avatar billede antarez Nybegynder
07. juli 2003 - 21:39 #7
hmm ja oki nu tror jeg jeg ved hvordan jeg bruger det men hvor kan jeg finde de .sub filer henne???
et link ville v;re godt