Avatar billede oletaft Nybegynder
08. december 2000 - 10:30 Der er 4 kommentarer

Attache billeder?

Jeg syntes det kunne være en fed ide\' at kunne attache billeder, men det er der vist nok andre der også har spurgt om. Det er nemlig muligt på www.madonion.com\'s hjemmesideforum. Men måske ville det fylde for meget i databasen... Men det kunne være fedt.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
08. december 2000 - 10:33 #1
Kunne i nogen tilfælde være fedt.
Har dog kun set 1 der har haft brug for og ligge et billed op, det gjorde personen på sin egen ftp, så jeg tror ikke behovet for det er så stort.
Men idéen er god, det vil bara fylde for meget i databasen som du selv nævner :)
Avatar billede oletaft Nybegynder
08. december 2000 - 10:49 #2
Jeg skulle bruge det som bevis for en benchmark jeg havde lavet for at vise hvor hurtig en vis processor var.. Men jeg skrev det bare som tekst, men det virker ikke så troværdigt..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. december 2000 - 10:53 #3
Man kunne jo bare uploade det billede, som maniacdog siger, og så lægge et link til det.
Avatar billede roslev Nybegynder
08. december 2000 - 12:10 #4
Jeg har foreslået det til admin før.... Man kunne bare lave et customtag som eksperten så replacer - så undgår man at det piller ved kodestumper m.m.

Eks. [EKSPERTIMG=\"http://www.minserver.com/billede.gif\"]

Det ville være godt til at vise screendumps m.m. - ulempen kunne være at folk begynder at sætte tags/signaturer på deres indlæg...