Avatar billede teflonk Nybegynder
08. december 2000 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ADSL og Win ME

Jeg har lige fået installeret NetExpress af TeleDK, men jeg kan ikke få det til at virke med Win ME. Jeg tror nok, at det er ATM-kortet, den er gal med - det er vist et driverproblem. Er der nogen, der har erfaringer med det?
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. december 2000 - 10:28 #1
Det kan være denne side kan hjælpe: http://home4.inet.tele.dk/tomholm/winme.htm
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. januar 2001 - 15:04 #2
Hvordan gik det?
Avatar billede teflonk Nybegynder
11. april 2001 - 13:06 #3
Det gik fint, tak. Jeg er ked af jeg ikke har svaret før, men min mail har ikke virket og jeg har ikke været opmærksom på at svare her (jeg har haft for travlt med det ADSL som nu virker :)

Tak for hjælpen :)