Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
06. juli 2003 - 22:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Polyfoniske Ringetoner

Jeg har lige købt en Sony Ericsson T310 og vil bare vide hvilket format de polyfoniske ringetoner er i?
Jeg vil nemlig lave mine egne mp3 sange om og så lægge på mobilen.... kan dette lade sig gøre?? I så fald, hvilket program skal jeg bruge??
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. juli 2003 - 23:36 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 00:06 #2
Har du prøvet denne trial version? http://www.codingworkshop.com/ringtones/download.html

/per
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
11. juli 2003 - 09:08 #3
hoejrup>> jeg synes at det første link du skrev ikke er så godt, så det vil jeg ikke give point for. Jeg har ikke tjekket nr 2 link, så måske er der point....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 09:49 #4
Enig, for det først link henviser ikke korrekt til det andet link.

/per
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
11. juli 2003 - 10:39 #5
hoejrup>> det er samme program du henviser til. Ingen point denne gang, sorry!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 11:18 #6
Det er jeg ikke enig med dig i.

Download linket på den første side downloader Visitor.cgi, og downloadlinket på den anden side
henter porgrammet cwrtinst.exe.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 11:19 #7
programmet = porgrammet

Hvad er der galt med programmet?

/per
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
11. juli 2003 - 12:06 #8
hoejrup>> jeg synes bare ikke at programmet er særlig godt!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 13:01 #9
Ok, det kunne jeg ikke vide.

/per
Avatar billede dorthebrylle Nybegynder
19. juli 2003 - 17:35 #10
DER ER INGEN DER HAR LØST MIN OPGAVE, SÅ JEG TRÆKKER POINTENE TILBAGE!!