Avatar billede rodding Juniormester
06. juli 2003 - 21:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SQL - Datoberegning.

Jeg har 6 felter som sammensat giver 2 datoer: ex. år=2003, mdr=04 og dag=23.

Jeg ønsker datoerne sammensat og en beregning på forskellen mellem de 2 datoer i uger og dage, og/eller i dage.

Dato2 kan være tidligere eller senere end Dato1.
Avatar billede terry Ekspert
06. juli 2003 - 21:34 #1
You can use the DateDiff() function for this
Avatar billede terry Ekspert
06. juli 2003 - 21:36 #2
OK, in Access and SQL Server you can use Datediff to calculate the difference bewteen two dates but because you dont have two dates then you will need to maek them out of the fields you have an that all depends on what dB your using
Avatar billede rodding Juniormester
06. juli 2003 - 22:14 #3
DB2
Avatar billede terry Ekspert
06. juli 2003 - 22:47 #4
Sorry, I know NOTHING about DB2 :o(
You have a better chanceof getting an answer in that category I would think
Avatar billede rodding Juniormester
21. oktober 2003 - 11:07 #5
Har løst den på en anden måde