Avatar billede znipestar Nybegynder
06. juli 2003 - 20:25 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Eksperten på IRC?

har eksperten.dk en IRC kanal? - hvis ja hvad hedder den, og på hvilket netværk finder jeg den?
Avatar billede kenp Novice
06. juli 2003 - 20:26 #1
Nej det har eksperten ikke! ihvertfald ikke en som de har oprettet!
Avatar billede znipestar Nybegynder
06. juli 2003 - 20:29 #2
er næsten 100% på at jeg har set en indlæg her på eksperten.dk, hvor de havde skrevet kanalen til eksperten.dk....
<<er det bare mig eller har andre set det samme?>>
Avatar billede razor Nybegynder
06. juli 2003 - 20:31 #3
Tror du ikke den hurtigt ville blive lukket igen med folk der kommer ind og spammer med links til deres spørgsmål?
Avatar billede blyno Praktikant
06. juli 2003 - 20:31 #4
http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=eksperten+IRC

jeg tror det var brugeren enragedbudda (eller noget i den stil) der lavede en engang !!
Avatar billede znipestar Nybegynder
06. juli 2003 - 20:31 #5
men hvis det er som kenp siger, vil i så ikke skrive forskellige danske kanaler ned, der omhandler It generalt?

og hvilke kanaler i ellers bruger?
Avatar billede znipestar Nybegynder
06. juli 2003 - 20:33 #6
må man da ikke "linke" på IRC....?
Avatar billede razor Nybegynder
06. juli 2003 - 20:36 #7
Jeg overvejede bare hvori det fede var at være i en kanal hvori der var så meget spam som jeg kunne forestille mig der ville være i en given eksperten kanal.
Avatar billede donwang Nybegynder
06. juli 2003 - 20:37 #8
edbpriser har en kanal...
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juli 2003 - 20:41 #9
de har haft to, quakenet  Den første lukkede for snart lang tid siden og den anden er måske lukket ved det ikke, sidst jeg var der sad der 1 nemlig mig ;)

exp.dk eller eksperte.dk hedder/hed den vist.
Avatar billede znipestar Nybegynder
06. juli 2003 - 22:09 #10
vil i ikke skrive forskellige danske kanaler ned, der omhandler It generalt?

og hvilke kanaler i ellers bruger?
Avatar billede znipestar Nybegynder
07. juli 2003 - 15:07 #11
?
Avatar billede znipestar Nybegynder
07. juli 2003 - 19:37 #12
?
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. juli 2003 - 16:08 #13
Det vel bare søge. På Quakenet er der masser af danske sider.

Jeg brugte 3dmaxer.dk og photoshop meget da jeg brugte irc. Mener også at på html, xhtml, css og php at der er en del danskere
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. juli 2003 - 16:09 #14
sider = kanaler
Avatar billede znipestar Nybegynder
08. juli 2003 - 20:26 #15
ok...tak...lukker
Avatar billede blyno Praktikant
08. juli 2003 - 20:38 #16
takker for point ;-)