Avatar billede m.i.b. Nybegynder
06. juli 2003 - 15:05 Der er 7 kommentarer

Undelete med R-Undelete

Hej

Jeg er kommet til at slette en filmstump jeg selv har lavet og ville meget gerne undelete den, da jeg skal bruge den og har ikke originalerne mere. Jeg kan ikke finde noget program der er gratis hvor man kan undelete de ca. 100 filen fylder. Er der nogen der ved hvilket program jeg kan bruge?

På forhånd tak
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2003 - 15:58 #1
Prøv om du istedet kan bruge denne - freeware - PC Inspector - File Recovery
http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/download.htm
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2003 - 16:00 #2
Såfremt du prøver så vælg Danmark under Country øverst til venstre.
Avatar billede m.i.b. Nybegynder
06. juli 2003 - 16:10 #3
Programmet virker, men hvad skal jeg gøre når jeg har fundet filen? Jeg har prøvet at gemme den på et andet drev men den kan jeg ikke. Dren skríver: Could not read source file.
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2003 - 17:13 #4
Jeg kan ikke komme nærmere ind på brug af programmet, da jeg ikke har prøvet det (har ikke haft behov, heldigvis)  :)

Men det tyder da ikke godt med "Could not read source file"  - tyder på, at den på en eller anden måde er corrupt.
Avatar billede m.i.b. Nybegynder
06. juli 2003 - 17:34 #5
Der står ellers et andet sted, at dens tilstand er god
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2003 - 18:07 #6
Kan du ikke komme videre ved at se help-filen. Mit eneste bud, da jeg ikke har prøvet programmet.
Avatar billede m.i.b. Nybegynder
06. juli 2003 - 19:34 #7
Nej desværre. Jeg har læst alt på deres hjemmeside, men uden hjælp. Der er ikke ret meget hjælp at hente der