Avatar billede jumper Nybegynder
29. august 1999 - 16:47 Der er 3 kommentarer

Information om brugere

Hej admin

Når man nu f.eks. er inde at kigge på bruger.asp?name=jumper, kunne det så ikke laves så der stod hvor mange point vedkommende havde?

Det er vel ikke kun os på top10, der skal have vist vores pointantal ;)

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 16:59 #1
jeg skulle lige til at foreslå det
Avatar billede one Nybegynder
02. september 1999 - 12:41 #2
det vil jeg gerne kommentere    på den måde ville der komme en slags hiraki idet at hvis jeg nu havde svaret på et spørgsmål og i så hvor mange point jeg havde så ville i måske ikke tage mit svar for gode vare!!!!

men jeg vil give ADMIN en anden ide det samme som JUMPER men at det er valgfrit  man kan vælge det der hvor vi ændre vores oplysninger!!!!
Avatar billede jumper Nybegynder
02. september 1999 - 12:53 #3
tja, det ville da måske være en god idé at gøre det valgfrit ;)

/Thor