Avatar billede charley78 Novice
05. juli 2003 - 11:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installation af Maya

Hi folks,

lige købt ny computer, skal installere maya, men programmet vil ikke installere. Jeg har gentagne gange prøvet, men installationen slutter før den rigtigt kommer igang. Teksten på popup'en lyder: The wizard was interrupted before Maya 4,5 could be completely installed .
Your system has not been modified. To complete installation at another time,please run setip again.

Hvad menes med at modificere sin computer i denne forbindelse?
Avatar billede guttler Nybegynder
05. juli 2003 - 12:17 #1
Har du købt Maya?
Avatar billede charley78 Novice
05. juli 2003 - 12:52 #2
nej, jeg har ikke men det har min arbejdesgiver.
Har det med sagen at gøre?
Avatar billede mmmmn Nybegynder
12. juli 2003 - 10:00 #3
Jeg tror ikke det lægger op til at du selv skal "modificere" noget, jeg tror ganske enkelt bare Maya gør opmærksom på at den ingen ændringer har fortaget på din computer (som den rigtigt burde), da Maya af en eller anden årsag blev "afbrudt" under installationen.
Avatar billede mmmmn Nybegynder
12. juli 2003 - 10:04 #4
Hvis du ellers opfylder minimumskravene (mener eks. ikke det virker i win98) og at din hd ikke er defekt samt at der er rigelig plads, så skulle man næsten tro at cd'en var defekt... ellers kunne du  jo prøve gratis-versionen af Maya 4.5 som frit kan hentes fra Wavefronts hjemmeside. Hvis den også er gal der, så kan man nok med rimelig sikkerhed sige at problemet er at finde "i din computer" :-)