Avatar billede tonyadams Nybegynder
04. juli 2003 - 13:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

itunes og import

Jeg har mine mp3er liggende på en ekstern harddisk. Kunne godt tænke mig at lave en playlist i itunes, men vil selvfølgelig gerne have, at filerne blev liggende på harddisken. Når jeg spiller dem i itunes, kopierer den dem over i et itunes bibliotek. Hvordan undgår jeg dette? Hvis det ikke er muligt, hvilket andet program findes der så som bedst afspiller mine mp3er?
Avatar billede ejensen Nybegynder
04. juli 2003 - 16:15 #1
Du skal inde i iTunes ind under indstillinger -> avanceret - Der er der så et afkrydsning der hedder "Kopier arkiver til mappen....."
Der skal IKKE være kryds

/ejensen
Avatar billede tonyadams Nybegynder
04. juli 2003 - 16:50 #2
lav lige et svar, it works
Avatar billede ejensen Nybegynder
04. juli 2003 - 23:15 #3
bum :)
Avatar billede egonspock Seniormester
05. juli 2003 - 02:28 #4
Hvis du vil have alle dine musikfiler(mp3er og mp4er) liggende på din eksterne harddisk, kan du også blot vælge at sætte placering af musikmappen i Indstillinger/avanceret til den mappe/directory hvor du har dine filer, men husk at drevet skal være mountet når du så vil bruge iTunes.