Avatar billede runberg Nybegynder
02. juli 2003 - 22:07 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Lan flow monitor med statistik søges

Hejsa

Jeg står og mangler et program. Alt programmet skal kunne er at måle ind og udgående trafik på mit netværkskort (up og download).
Disse målinger, skal programmet kunne vise løbende, MEN det skal også kunne gemme målingerne, og kunne fremvise en form for statistik og flowet på linien. Denne statistik, skal helst kunne deles op i specifikke tidsintervaller (evt. bare daglig statistik), men dette er ikke noget krav. Det vigtigste er at der kan laves en form for opsumering på de målte data.
Programmet skal helst være let og ligetil, og så skal det være freeware (evt. trial i min. 10 dage).

Thanx ..
Avatar billede runberg Nybegynder
02. juli 2003 - 22:08 #1
Ups .. ramte vist en forkert kategori .. Håber dog at der er nogen der kan hjælpe alligevel!!
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
02. juli 2003 - 22:09 #2
DU-Meter!

www.download.com <- find det der :)
Avatar billede runberg Nybegynder
02. juli 2003 - 22:16 #3
Hmm .. Kan DU-METER lave statistik??? Viser den ikke bare current?
Avatar billede runberg Nybegynder
02. juli 2003 - 22:36 #4
Okay ... har testet DU-Meter, og det kan faktisk lave statistik, men ikke det jeg ønsker ... Min fejl, at jeg ikke har præciseret det nok. Den statistik jeg ønsker, skal kunne vise en gennemsnits HASTIGHED. Mængden i MB interesserer mig ikke. Jeg skal have noget statistik over hastiheden (er ved at teste en ny linie)
Avatar billede runberg Nybegynder
06. juli 2003 - 23:18 #5
Hmm .. Har ikke fundet et progam, som løser mit problem, så er gået den tunge vej, og har installeret MRTG .... Det virker!