Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 19:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tid til tiltag?

Godaften i rummet

Jeg sidder her og nyder en stille pils efter en hård fridag :-) og kom til at tænke på om der måske var nye ting på vej fra E's side evt nye features, regler o.s.v.
Der blev smakket en del om auto lukning eller en regl for et bestemt antal åbne tråde og point. Men er disse eller andre tiltag på vej ?

MvH Lrd
Avatar billede bearhugx Nybegynder
01. juli 2003 - 19:53 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 19:59 #2
Ja ja det var da noget :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. juli 2003 - 19:59 #3
bearhugx >> "... Jeg kan (måske) derudaf konkludere, at ..."

Ja, det kan du roligt gøre ! ;-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
01. juli 2003 - 20:01 #4
tony >> hmmm forhåbenligt vil dette ændre sig...
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 20:03 #5
Denne funktion med C antal uafsluttet tråde eller et x antal point ude ville jeg fryde mig totalt over hvis dette blev indført så flre af de mindre seriæse kunne sies fra! :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. juli 2003 - 20:04 #6
Jeg tror det ikke. Admin er en meget dygtig teknikker, men der skal nok en humanist til at køre sitet ...
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 20:07 #7
Ups stavebøf i mit indlæg :-)

Husk stavefejl er gratis
Avatar billede exp Juniormester
01. juli 2003 - 20:10 #8
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 20:14 #9
*LOL* ikke mobbe skiderik
Avatar billede bearhugx Nybegynder
01. juli 2003 - 20:16 #10
exp>> ... staves "fan-tas-tisk" virkelig med bindestreger?... Nu har jeg i 23 år stavet det uden... *snøft*
Hvorfor er der ingen som har sagt noget .... Det er jo ret u-fan-tas-tisk!!!
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. juli 2003 - 20:19 #11
bearhugx >> R-O-T-F-L ... ;-)
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 20:21 #12
Tilbage til spørgsmålet :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juli 2003 - 13:20 #13
Lukker ned og tager en god lang snakke pause fra E nok til glæde for mange :-) da jeg er mættet af alt det ævl og kævl man for for at forsøge at hjælpe siden!

Tak for indlæg her