Avatar billede tblaster Nybegynder
01. juli 2003 - 16:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg ved at være træt af de restriktrioner der er på titlen!

Helt ærligt ... jeg kan godt se det smarte i at der er lavet en masse restriktrioner angående spørgsmålets titel så man får nogle bedre titler men det er sku da noget lort at man ikke må bruge sådan noget som . eller ; ... altså alle de der tegn ... jeg kan for eksempel ikke oprette et sprøgsmål hvori der indgår følgende i min titel:

Tegnet ";" var ventet

Den vil ikke lade mig lave tegnet ; ... jeg syntes måske at I skulle overveje at lave jeres restriktrioner lidt bedre ...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
01. juli 2003 - 16:52 #1
Jeg har også oplevet at der kun måtte være ét (og ikke to) ! efter et ord ....

Findes der overhovedet en offentlig liste over, hvilke restriktioner, som findes på spørgsmålstitler ?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 19:37 #2
Kan nu ikke se det er det store problem! jo i nogle tilfælde kan jeg godt se det er trist. Men når man opretter tråde behøver man jo heller ikke hverken :-) eller !! o.s.v. for at få formulet et spørgsmål så synes dette er at hænge sig i små ting! Men det er oz bare min mening :-)

MvH Lrd
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juli 2003 - 20:01 #3
Jeg tror at det er meget godt at være lidt opmærksom på titler,
fordi der er sommetider set nogle uheldige.

Og regler er da helt OK. Selvfølgelig kan man finde en passende titel
indenfor reglerne, men men det var måske praktisk hvis man kendte
reglerne i.s.f. at skulel forsøge sig frem.
Avatar billede eagleeye Praktikant
01. juli 2003 - 23:37 #4
Det tæteste på en officiel som findes er dette spørgsmål oprettet af admin for at undgår dårlige titler. Som det også fremgår af kommentarne i spørgsmålet er det en god ide men et problem hvis det forhindre "uforudsete gode" titler i at kunne blive godkendt ;)

http://www.eksperten.dk/spm/349164
Avatar billede eagleeye Praktikant
01. juli 2003 - 23:39 #5
Hvis man kigger i admins kommentar 08/05-2003 12:47:18 kan man se nogle regular expressions som efter signe skulle være meget tæt på det som er lavet.
Avatar billede exp Juniormester
01. juli 2003 - 23:48 #6
Det kunne være man skulle anmelde admin... han lukker ikke spm *GG*
Avatar billede tblaster Nybegynder
08. juli 2003 - 11:47 #7
.