Avatar billede lonse Nybegynder
01. juli 2003 - 16:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg det billigst

Jeg skal bruge en router og et netværkskort til min bærbare så jeg kan blive trådløs, hva koster det såen cirka og hvor kan man købe det??
Avatar billede evildon Nybegynder
01. juli 2003 - 16:35 #1
Det eneste du skal er vel at gå ind på www.edbpriser.dk
Der kan se hvad der er billigst.
Avatar billede lonse Nybegynder
01. juli 2003 - 16:37 #2
har jeg prøvet, men der står ikk nowet om priser når jeg går ind under net-wireless
Avatar billede evildon Nybegynder
01. juli 2003 - 16:51 #3
Der er da mange wireless netkort på PCMCIA og pc-card.
Jeg kan også se priser på flere accesspoints som du jo bliver nød til at bruge for at komme videre...
Avatar billede lonse Nybegynder
01. juli 2003 - 16:53 #4
ok jeg må kigge på det igen, men tak for hjælpen, du får lige dine point.
Avatar billede evildon Nybegynder
01. juli 2003 - 16:59 #5
Tak..
Ellers må du lige skrive igen så skal vi nok finde ud af det.