Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 12:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Farvelæg i Maya

Jeg har fået lavet en is, men den er ikke så flot i grå.. Hvordan lægger man farve på?
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 12:48 #1
Okii.. Har lige fundet knappen..
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
01. juli 2003 - 12:48 #2
Du højreklikker på den..
Så kommer der en lille menu frem.. Der klikker du på.. Hmm.. ka ik huske hvad den hedder. Men det er der ;)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
01. juli 2003 - 12:48 #3
Nåå... For sent! :'( *G*
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 12:56 #4
Takker, den var lidt nemmere end min:)
Men en anden ting, den menu i højre hjørne hvor man f.eks kan dele figuren op i 2. Hvordan får jeg den frem igen?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
01. juli 2003 - 12:59 #5
Tak-tak!

Ved ikke hvad du mener?! :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 13:03 #6
hmm øv. Tror jeg sletter og installerer igen.. Har alligevel fået lavet så meget rod i det:) Bare lidt træls der står alt det der over skærmen(Non commercial use osv.) Men det er til at leve med..
Avatar billede miza Nybegynder
13. januar 2004 - 19:03 #7
Du går op i Window->Settings/Preferences->Preferences, og så under Categories vælger du UI Elements, og så vælger du de menuer du gerne vil have.

Standard:
Status Line - ON
Shelf - ON
Time Slider - ON
Range Slider - ON
Command Line - ON
Help Line - ON
Tool Box - ON
Attribute Editor - OFF
Tool Settings - OFF
Channel Box / Layer Editor - OFF
og hvis du mener den der hedder Attribute Editor, så er genvejs tasten Crtl+a