Avatar billede flre Nybegynder
30. juni 2003 - 20:29 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kiss låst

Ved forsøg på opdatering af firmware 2.6.6 til DP 500 er DVD låst således at den bliver stående på BOOTING. Den reagerer ikke på kommandoer overhovedet og ved at slukke/tænde på hovedkontakten starter den igen med at vise Booting.
Jeg kan ikke åbne skuffen.
Er der en manuel skuffeudløser?

Venlig hilsen
Flemming Reintoft
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juni 2003 - 20:32 #1
gå i enhedshåntering og fjern drevet
genstart og lad windows instalere den igen
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2003 - 20:33 #2
Er der ikke et lille hul foran hvor man kan stikke en lille genstand, såsom spidsen af en papirclip, ind?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2003 - 20:34 #3
bredker>>Jeg mener det er en stand-alone maskine.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. juni 2003 - 20:38 #4
har du flashet den med 2.6.6 PAL?

(har selv en Kiss DP-500 med 2.6.6)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. juni 2003 - 20:43 #5
kørte du 2.6.5 før du prøvede at flashe?
Avatar billede kkc Nybegynder
30. juni 2003 - 22:34 #6
Har du brændt firmware som disc-at-once som kiss support angiver ?
Avatar billede flre Nybegynder
30. juni 2003 - 23:13 #7
Det var måske ikke tydeligt, men det er DVD skuffen, der er låst.
Jeg har tidligere opdateret med 2.6.5
Firmware er brændt korrekt. DVD skulle vel ellers bare afvise cd som ukendt.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 19:03 #8
Og der var ikke noget hul foran? Hvad med ellers at tage strømmen og sætte det til igen og så i samme øjeblik ejecte?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. juli 2003 - 19:21 #9
så du har 2.6.6 updaten i DP-500'eren?
og hvis du tænder, så står den bare på "Booting" hele tiden, komme ikke videre (efter ca 5min)

bertie => nej der er ikke et hul foran, som der plejer at være

men jeg oplevere nogle problemer med 2.6.6, den fryser skærm billedet så man skal tag strømme for at få den til at virke.
Samt lyden nogle gange ikke længre er synkron med filmen *dette problem oplevde jeg lidt med 2.6.5, men oplever det oftre i 2.6.6*
Samt nogle andre ting ;o)
Avatar billede flre Nybegynder
24. juli 2003 - 20:50 #10
Efter at have klaget min nød til KiSS hotline, har jeg nu modtaget cd med opdatering til 2.6.8. fra Kiss, så jeg nu er fuldt opdateret.
Fin service - som jeg også tidligere har oplevet ved telefonnisk henv. til KiSS hotline.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. juli 2003 - 20:55 #11
men du kan stadig ikke åbne skuffen?
Avatar billede flre Nybegynder
24. juli 2003 - 21:24 #12
Jo, skuffen åbnes ved at holde skuffeåbne-knappen inde mens du slukker og tænder Kiss på hovedafbryder.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. august 2003 - 20:47 #13
lukketid?
Avatar billede flre Nybegynder
14. august 2003 - 10:42 #14
lukketid?
Jeg forstår ikke, hvad mener du?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. august 2003 - 10:59 #15
hvis du har fået løst dit problem, så accepter det svar fra den bruger som kom med løsningen
Avatar billede flre Nybegynder
14. august 2003 - 11:30 #16
OK, det var jo egentlig Kiss hotline, der løste problemet.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. august 2003 - 11:41 #17
så derfor har du jo selv klaret problemet, og derfor lav et svar og accepter det
Avatar billede flre Nybegynder
14. august 2003 - 14:01 #18
Som nævnt ovenfor, er mit 'Kiss-låst-problem' løst