Avatar billede metaxa Nybegynder
30. juni 2003 - 18:18 Der er 1 løsning

verbatim picture-cd

fik tre verbatim picture-cd'er som ikke kan læses af min ibm aptiva med windows 98. fik tre nye som heller ikke kan læses. Tænkte at en opdatering af windows kunne hjælpe, men nej.

samme fotohandler brugte tidligere kodak-cd'er hvor der ingen problemer var. er der andet at gøre end at få billederne brændt igen, på fx kodak?
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juni 2003 - 18:22 #1
det burde ikke have noget at sige
men er du sikker på at de virker med kodak er det jo den bedste løsning at få dem på en sådanne
det er vel ikke fordi at forhanleren bruger et andet program til at brænde med