Avatar billede jasperDK Nybegynder
30. juni 2003 - 17:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

blender tutorials!

Er der nogen der har et link til nogle DANSKE blender tutorials?
Avatar billede miss-g Seniormester
30. juni 2003 - 17:50 #1
Det eneste 3D side jeg kender:

http://www.3dmaxer.dk/

og aner ikke hvad blender er *G*
Avatar billede jasperDK Nybegynder
30. juni 2003 - 17:55 #2
Der var ikke noget jeg kunne bruge derinde! Desværre!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. juni 2003 - 18:28 #3
Avatar billede jasperDK Nybegynder
30. juni 2003 - 19:19 #4
Der var desværre ingen jeg kunne bruge.
Avatar billede jasperDK Nybegynder
02. juli 2003 - 12:04 #5
Der må da være nogen der kender nogle tuts?
Avatar billede claus_jac Nybegynder
04. juli 2003 - 14:05 #6
Åh ja! Har du været inde på blenders hjemmeside, under community????? Ellers prøv www.elysiun.com, eller søg på blender +tutorial via google!

Jeg ved der er omkring 70-100 stykker der er samlet omkring de 2 sites, det burde være nok et stykke tid. En god ide, er at læse communityjournals fra elysiun.com der er ofte rigtig gode tips og tricks.

Håber det hjælper

Claus
Avatar billede claus_jac Nybegynder
04. juli 2003 - 14:06 #7
Ups. Det må du undskylde, der er så vidt jeg ved ingen danske tutorials. Så du bliver nok nødt til at bide i det sure æble.

Claus
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. juli 2003 - 19:42 #8
Jeg har heller aldrig set nogle danske blender tuts, og jeg vil blive forbavset hvis der er nogle.

Men prøv evt. www.3dbuzz.com de har nogle engelske.

Ellers pøj pøj med det, det skulle være møg svært at komme igang med :(
Avatar billede jasperDK Nybegynder
06. juli 2003 - 10:10 #9
Desværre, men tak for forsøget!"