Avatar billede zoom Praktikant
30. juni 2003 - 16:30 Der er 3 løsninger

Windows Media Player størrelse

Hej

Hvordan sikre man at WMP afspiller ens fil i 100 % ved opstarten ? Jeg mener kan man med sin films lærredstørrelse undgå at den åbner i f.eks. 200% ?

Hvad er max. lærredstørrelse man kan lave sin film i, for at WMP åbner i mellemste størrelse ?
Avatar billede mismis Nybegynder
01. juli 2003 - 15:36 #1
det ville være en god ide at gå i menuen ZOOM i din media player
og sæt den til 100%

så skulle du være sikret .)

MVH

MIS
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. juli 2003 - 15:39 #2
Jeg ved ikke om du er klar over det men du befinder dig i kategorien: "3D Programmer > 3D Studio Max", her besvares der spørgsmål omkring 3D.
Men lige en lille svar på dit spørgsmål: for at få WMP til at afspille dine film i den oprindelige lærredstørrelse, så bare ændre WMP's "skins" til "Classic" - så vidt jeg ved er dette den eneste udvej.

ZeroHero
Avatar billede zoom Praktikant
29. september 2003 - 22:50 #3
ok