Avatar billede tonyadams Nybegynder
29. juni 2003 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør jeg?

Har just købt en ibook (900mhz) med airport og vil til at starte den op. Er der ting, jeg skal gøre til at starte med? Aner intet om macs, men til pc'ere kan det f.eks. være en fordel at partionere sin hd først osv. Kan i hjælpe mig her?
Avatar billede kado Nybegynder
29. juni 2003 - 20:52 #1
Du skal nu til at arbejde med MAC. Det er ikke længere nødvendigt at partionere en disk. Heller ikke på en PC, når man arbejder med NTFS.

/kado
Avatar billede egonspock Seniormester
30. juni 2003 - 00:51 #2
I 'gamle' dage kunne det godt være en ide at partitionere, men det er ikke nødvendigvis et godt råd længere. Har du læst denne artikelserie: http://www.macnyt.dk/theme/?query=20011113172119
Avatar billede aeblenet Nybegynder
30. juni 2003 - 06:11 #3
Det er altid en go' idé at læse brugsvejledningen først.

Deri finder du bl.a. en vejledning til håndtering af dit batteri, som IKKE tåler hvad som helst. Den første opladning er den absolut vigtigste . . . her kan du fordoble levetiden på batteriet.

Ellers er din iBook klar til start som de fleste andre computere på markedet.

1. oplad batteriet

2. brug . . .

Held og lykke !
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. juli 2003 - 16:48 #4
takker for point.

Go' ferie ;-)